22 kwietnia 2014

Samotny i głody.

Czasem zastanawiam się ile nienawiści musi być w człowieku, aby starać się jak najbardziej zniszczyć komuś życie.
__________________________
Muszę się przyznać, że od ostatniego posta dużo się zmieniło. Dostrzegłem, że jestem w internecie tylko i wyłącznie dla was (moich obserwatorów).

Zmieniły się również moje poglądy i podejście do życia.

Zacząłem słuchać spokojniejszej muzyki oraz przestałem przejmować się opinią innych.

Przefarbowałem włosy i brwi. Od dzisiaj zaczynam nowe życie.
_________________________

Cały dzień spędziłem na oglądaniu filmów. Serdecznie polecam wam obejrzeć "Trujący Blusz" oraz "Zabiłem moją matkę".

Na samotną noc polecam wam również posłuchać Grimes.

Życzę miłej nocy.
Walery

0 komentarzy:

Obserwatorzy

 
© Copyright 2035 Morfezja
Theme by Yusuf Fikri