17 lutego 2014

Pierwszy post.

Witam was wszystkich.

Czas zacząć moją historię z blogiem na nowo. Nie będę znów pisać kolejnych głupich postów i udawać kogoś kim nie jestem.Blogowanie jest moim hobby i planuje je rozwijać.
Przechodząc do sedna, zaczynam na nowo.


Nazywam się Kuba i mieszkam w okolicy Łodzi.
Więcej o mnie możesz dowiedzieć się na moich stronach:

Od kilku dni nie mam ochoty z nikim rozmawiać. Całymi dniami boli mnie głowa, ale staram się funkcjonować normalnie. Całymi dniami słucham The XX i The Pretty Reckless oraz starych zespołów.
Aktualnie idę zrobić sobie herbatę oraz obejrzę sobie jakiś film.
Pozdrawiam/ Walery

1 komentarzy:

˙·٠•●Closed In Wonderland●•٠·˙ pisze...

Witamy na nowo :)
Cieszę się, iż wróciłeś, gdyż Twój blog był dla mnie inspiracją.
Czekam na kolejne posty.
PS. Jak zawsze wspaniały gust muzyczny ^^

Obserwatorzy

 
© Copyright 2035 Morfezja
Theme by Yusuf Fikri